Tuesday, March 9, 2010

Logo yang Official

Secare jujurnya, gua memang tengah gila serabut nak pikir pasal logo nih. Pikir strategi pun tak susah camni. Mane taknye, asal bukak gtalk je, bersepah logo yang lu orang pakai. Ade pakai yang lembu, ade pakai yang tengkorak, yang kude punye pun ade jugak orang pakai. Yang logo kude tu, dah macam logo kondom pun ade gua tengok. Haishh.

Jadi untuk mengelakkan kekalutan ni, gua nak mintak jasa baik admin-admin yang lain untuk meletakkan satu poll di blog ini. Pasal gua nak wat bende-bende ni gua memang tak reti. Penah sekali gua try buat kat blog gua, last-last dah jadi cam blog azwan ali plak gua nye blog. Jadi, di sini kepakaran admin-admin yang lain amatlah diperlukan ye. Pastu sume ahli Vendetta berserta dengan ribuan peminat (ribuan tuu) boleh la mengundi logo mane yang lu orang rase berkenan di hati. Yang paling banyak orang vote kite isytiharkan sebagai logo rasmi. Amacam? Bernas tak idea gua?

Tapi secare jujur, gua memang berkenan dengan logo yang tengkorak tuh. Ganas die semacam beb. Bayi yang baru lahir kalo nampak memang nangis tak henti-henti. Lu orang plak camne?


P/s: Lagi satu, abang lori Vico kaler kuning tu cakap die ready nak sponsor Vendetta nye minuman. Tapi kene menang dengan Nissa dulu la. Gile beb, lu orang tak rase bangge ke ade lori Vico kaler kuning tibe-tibe masuk padang bola nak support lu orang nye minuman?

2 comments:

Anonymous said...

baik. akan diusahakan.

March 9, 2010 at 4:04 PM
gula-gula said...

komfem2 the skull menang

tutup je poll tu..

March 10, 2010 at 12:27 AM