Sunday, March 21, 2010

Mereka Sudah....Anda Bila Lagi??









Setakat usha mamat-mamat yang tak berape nak ensem ni berposing pe cer?
Muke bukan la ensem mane pun. Tapi bile baju yang dipakai tu baju lawa, baju Vendetta lak tu, memang siyes nampak maskulin la. Dapat plak abang azahari, siap bersolek kat toilet lagi sebelum sesi fotografi dimulakan.

Sebarang tempahan dan pejadah bende-bende lain yang berkaitan dengan tempahan memang gua tak layan. Agak-agak rase nak angkat, datang bilik gua pastu amik yang berkenan. Kalo saiz abis memang gua tak tau nak kate pe la.

Papehal pun, baju dah makin berkurang dah gua tengok. Kang jangan sampai ade yang sanggup nak bakar TZM gua semate-mate kerana tak dapat baju.

5 comments:

Anonymous said...

saye ni pompuan..nk gak angkat satu tp xkan la saye kena dtg bilek sopek kot

March 25, 2010 at 6:28 PM
sopek said...

pompuan kalo nak angkat kirim la kat mane-mane budak laki yang same course dengan lu orang. boleh je. kalo nak abang yoe wat special delivery pun boleh jugak.

March 25, 2010 at 7:10 PM
Anonymous said...

suruh la org laen jgn suruh abang yoe..abang yoe dh la cam malu2 sket..nti saye gak yg segan2

March 25, 2010 at 8:02 PM
. said...

weh yoe..bdk atas ni cakap ko malu2 yoe...ko tak rase nak pelangkung ke? haha

March 27, 2010 at 4:07 PM
Anonymous said...

2 abg yoe..wo0o0 my baby..how biutiful u r..
2 his rum8,greatest D.O.G guitarist..eh slap..D.O.C...hehe..anda mmg pndai gentel gtar anda..siap pose maut dpn kamera 2..pergh..hebak demo..

April 8, 2010 at 1:33 AM