Saturday, March 20, 2010

Lu Orang Belum "True Vendetta" lagi kalau...

Lu Orang Belum "True Vendetta" lagi kalau...

...setakat datang tiap-tiap match bawak payung kuning.
...datang tengok match vendetta bawak awek sekali.
...mencarut kat referee gemuk yang tak reti ikat tali kasut bile die kasi penalti kat opponent vendetta.
...bagi sorakan istimewa kat abang azahari ayop @ abang yoe @ abang kapten.

Lu Orang Baru Separuh "True Vendetta" kalau...

...belanje gua minum teh tarik dengan mee goreng kat farouk sambil layan match Arsenal.
...nampak je gua baru balik dari kelas lu orang blanje jagung kat kedai mesra poket D.
...sanggup tatu perut lu orang dengan logo skull vendetta.
...membeli kondom kude di 7-eleven tanpa rase segan silu.


Tapi


Lu Orang Memang Gile Babi nye "True Vendetta" kalau...

...pakai t-shirt vendetta bersama awek sambil dating dengan awek lu orang.
...pergi berjemaah di masjid sambil memakai t-shirt vendetta.
...pegi kelas ramai-ramai pakai baju vendetta.

Senang citer gua nak wat. Lu orang belum dikire true selagi belum mendapatkan t-shirt ni.
Gua jual pun bulan mahal sangat. 17 ringgit je. setakat lu orang pegi makan shabu-shabu, baik angkat t-shirt ni.
Skang ni yang ade pada gua hanye 50 helai je. So, pada sape yang berminat, cepat skit.
Bleh datang bilik gua untuk wat payment dan amik terus baju.















6 comments:

Anonymous said...

sopek. pusing la gambar tu. takkan org lak nak kena pusing kepala bila baca?

March 20, 2010 at 5:36 PM
Najeb said...

aku amek satu saiz zamil~yg 1st tu kaler itam ka biru gelap.dan pasai pa pulak jersi kensel?

March 20, 2010 at 5:47 PM
. said...

cilake nye soksek. tu pasal la ak sruh ang mod artikel nih. tak mod ape pun ak tgk. cilakak.

mr. - jersi kensel pasal byk hal kene wat. kene jmpe apek, kene komfem saiz lg...dan saiz yg korang tempah pun x kmfem dapat. kalo nak jugak jersi, bleh pg beli sndiri kt yik foong, OG sport, aras 2.

March 20, 2010 at 6:02 PM
Anonymous said...

chaknga ade jual spenda doh...gbmo die..sape nk beli

March 21, 2010 at 2:53 AM
Unknown said...

bodoh la anonymous atas nih....

March 22, 2010 at 12:00 AM
Anonymous said...

spenda chaknga sume jnis tali je
sal die suke jnis 2
hahaha

March 22, 2010 at 4:59 AM