Saturday, March 13, 2010

Takde Jersi, Ref Tak Kasi

Setelah penat gua solat istikharah tiga hari tiga malam, akhirnya gua dikurniakan petunjuk oleh Allah S.W.T untuk melakukan apa yang sepatutnya gua lakukan.

Ya. Membatalkan tempahan jersi penyokong sekalian. Hahahaha. Padan muka lu orang, tak dapat jersi. Tu la, sape suruh letak model tak ensem, kan gua dah tak brape suke.

Tapi lu orang jangan risau, gua ni berfikiran jauh lagi genius. Setakat jersi tu memang gua taknak wat. Gua dah plan dengan sorang mamat Rakan Masjid nak wat t-shirt tengkorak. Haa, amacam? Dalam minggu depan dijangka siap. Tapi gua dengan mamat RM tempah 50 helai dulu. So, siape cepat die dapat la. Senang citer. Kabel-kabel tak main. Nak baju datang bilik gua, bayar dan blah.

5 comments:

Anonymous said...

hg biaq btoi sopek. aku dah remove borang tu.

March 13, 2010 at 12:52 PM
Anonymous said...

btoi la. ni bende serius. baju ang jgn risau soksek. ak dah reserve. haha.

March 13, 2010 at 2:25 PM
Anonymous said...

woi pahal plak pki nama RM nie..xde kne mengene de..baju nie xde kaitan ngan mne2 student body yer..nie baju vendetta..haha

March 15, 2010 at 12:10 PM
Anonymous said...

haha. bukan buat under RM. buat dengan seorang budak RM. haha

March 17, 2010 at 1:32 PM
Anonymous said...

dengar citer ustaz dawi dgn ustaz rahmat dah jadi fans vendetta dah. pasni bleh sruh diorang plak bace doa b4 match.

March 18, 2010 at 12:16 PM